Monday, March 5, 2012

CLIXSTER..SYARIKAT TELKO BARU YANG AKAN PASTI MEMBUATKAN ANDA MENYEBUT "WOW"

Sejak kita diperkenalkan dengan syarikat telekomunikasi tanpa wayar seperti "ATUR", malaysia telah di datangi dengan pelbagai syarikat telekomunikasi sepertinya selepas itu. Masih ingatkah anda kepada talian 'Adam'. Iklannya masih tetap terpalit dalam ingatan saya. Selepas itu wujudlah syarikat lain seperti Digi, Celcome, Maxis, U mobile dan Tune talk. Betapa hebatnya peluang perniagaan berasaskan talian telefon di Malaysia dan sekarang kita akan diperkenalkan dengan sebuah lagi telko baru yang pasti menarik minat anda iaitu CLIXSTER

Just for sharing with all you guys and girl....what is Clixster, see picture below ok:








Siap ada keluar TV tau, bagi sesiapa tak perasan tu ,ini nasihat saya, lain kali jangan layan sinetron ngan drama indonesia jer..hahaha sorry guys :) dibawah saya sediakan link untuk melihat sendiri majlis pelancaran Clixster di TV3:


http://www.youtube.com/watch?v=baAfp3_0-5M

Bagi sesiapa yang menganggur atau ingin mencabar diri dalam sektor pekerjaan telko, boleh la join Clixster k. Dibawah saya sediakan iklan Clixster untuk sesiapa berminat:

http://forum.lowyat.net/index.php?showtopic=2253077

saya tak sabar-sabar mencubanya, anda bagaimana? :)

2 comments:

  1. cam menarik je.. dengar org ckp leh guna fon as touch n go & smart tag. rate plan pun murah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep itu yang saya dengar..yang pasti rate 3G antara yang terbaik dan termurah

      Delete