Sunday, July 19, 2015

Perkongsian Tips Keselamatan Password (Bergambar)..Tengok Puas-Puas Tau


Assalamualaikum dan selamat hari raya petiktetikus ucapkan kepada semua pembaca blog ini. Dengan hati yang ikhlas saya ingin ucapkan..." I Love You ALL ". Ok berbalik pada sebab utama post ini di buat,  beberapa minggu ini saya menerima beberapa pertanyaan yang berkaitan dengan 'password' yang digunakan untuk email,media sosial dan akaun bank. Terdapat beberapa cara untuk menjaga dan menentukan 'password' ini. Untuk memudahkan anda memahaminya, saya paparkan beberapa gambar poster yang saya temui di laman web untuk tatapan pembaca semua atau anda semua boleh ke 'link' dibawah untuk ke post saya sebelum ini yang pernah memberikan tips keselamatan password yer ;



====================================================================







No comments:

Post a Comment