Sunday, March 16, 2014

Bosan? 10 Website Santai dan Wajib Click !

Saban hari anda membuka website yang sama, tidakkan anda boring?. PetikGuru juga berfikir sedemikian. Oleh sebab itu, PetikGuru ingin kongsikan beberapa website yang dirasakan santai dan menarik untuk dikongsi bersama. Sekiranya anda mempunyai masa terluang, apalah salahnya melihat sebentar website ini, mana tahu, anda turut menyukainya. (tekan tajuk untuk ke link)

Tak lucah ok !.  Lawati website ini untuk melihat imej makanan yang berkualiti tinggi. Aamaran, tidak sesuai bagi yang sedang berpuasa atau diet!



Anda pengguna perisian Photoshop, ingin menambah pengetahuan dan menajamkan skill anda dengan guru yang "bermasalah"



The Useless Web


Pernah melihat website yang tiada apa-apa fungsi berguna dan hanya memaparkan visual santa clause jatuh, kucing mengiau,anjing menjilat skrin dan macam-macam lagi yang  membuatkan anda khayal seketika



Apa yang amda tahu mengenai tubuh badan anda? walaupun anda bukan mengambil jurusan perubatan atau anda hanya bekerja sebagai kerani, apa salahnya untuk anda menambah sedikit pengetahuan. Dengan paparan grafik yang menarik anda pasti teruja


Cute Overload


Comelnyer!...itulah ayat yang akan anda perkatakan setelah melawat website ini. Pelbagai gambar haiwan yang comel dalam pelbagai keadaan.


Love Meow

Memaparkan cerita mengenai kucing yang telah diselamatkan dan pusat jagaan kucing yang menjaga kebajikan "penduduknya". Amat menyentuh perasaan dan kasih sayang antara manusia dan kucing


Tahukah anda nilai sesebuah rumah itu bukan dinilai pada rekabentuk dan keadaan rumah itu? Website ini akan memaparkan gambar sebuah rumah dan anda akan meneka rumah itu bernilai atau tidak. Cubalah!


Permainan yang mencuit hati. Apabila anda membuka website ini, anda akan nampak gambarajah kepala. Anda hanya perlu menggerakkan mouse ke lokasi di kepala dan anda hanya perlu tekan apabila gambar anak panah keluar.Lihatlah apa yang berlaku!



Ingin mencuba sesuatu yang baru? ingin merekabentuk sesuatu yang unik? bosan dengan peralatan biasa dan mahukan pembaharuan yang unik? sila lah melawat website ini. Terdapat pelbagai DIY yang menarik dan anda boleh cuba 



Untuk lelaki yang kurang keyakinan diri dan perlukan nasihat bagi memikat wanita. Inilah website yang sesuai untuk anda (dan saya hehe). Pelbagai bentuk kata-kata semangat dan tip disediakan. Yang baik,buruk dan pelik .


No comments:

Post a Comment