Thursday, September 11, 2014

Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !


Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !


Assalamualaikum dan salam sejahtera , apa yer yang perlu aku ceritan mengenai diriku ?. Aku seorang lelaki bujang yang mula berminat dengan blogging secara tidak sengaja. Aku diminta menghadiri kursus blog hanya untuk mencukupkan kursusku ( penjawat awam perlu melengkapkan 7 hari berkursus dalam setahun). Setelah itu, aku terus jatuh cinta dan tak pernah berhenti berblog sehingga ke hari ini.

Aku berterima kasih kepada semua blogger yang memberi sumber inspirasi kapadaku. Love all !

Kenapa perlu melawat blog aku?

Aku sentiasa berkongsikan maklumat dan gadget terkini di dalam dunia IT  

Aku juga sentiasa berkongsikan tips penjagaan dan keselamatan IT 

Aku juga berkongsikan berita dunia dan isu semasa 


Impian aku apabila menjadi seorang blogger ?

Aku mengimpikan blog aku menjadi sumber rujukan masyarakat Malaysia. Setiap orang apabila mencari jawapan dan mengalami masalah mengenai IT, mereka akan terus kepada blog aku untuk mencari jalan penyelesaian. Akhir sekali aku mahu menjana pendapatan dan membina jenama aku sendiri dari blogging





No comments:

Post a Comment