Monday, April 14, 2014

Logitech G502 Proteus Core ....12000 DPI ! Belikan Aku Sebijik !



Kenapa perlu kita perlu merasa teruja dengan mouse ini? mesti ada di antara pembaca petiktetikus merasakan ia seperti mouse biasa di kedai. SILAP!. Ini kerana penggunaan mouse yang sensitif dapat membantu melancarkan pergerakan kerja dan untuk permainan komputer yang lebih puas. Lucu bukan?tidak perlu dihairankan kerana mouse ini memang direkacipta untuk "gamers".


Logitech G502 Proteus Core direkabentuk mengikut keselesaan pengguna yang memerlukan tindak balas yang pantas semasa bermain permainan komputer. Ia mempunyai ciri-ciri seperti sesitiviti 12,000 DPI dan ia boleh direndahkan sehingga 200 mengikut keinginan pengguna. Ia juga mempunya "button" yang boleh diaturcara, mempunyai berat 3.6g dan sensor yang berubah mengikut permukaan meja dan sebagai bonus, ia turut menyediakan fungsi "hyper-fast scroll wheel". Kepuasan di tahap maksimum.

Petiktetikus tidak pasti model mouse ini telah memasuki pasaran Malaysia. Dianggarkan harga untuk produk ini ialah RM 240.00 . Para "gamers" sila nantikan kedatangannya denga jiwa yang sabar.







No comments:

Post a Comment