Tuesday, April 22, 2014

Torq X10 Mouse Berteknologi Tinggi !

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Petiktetikus. Hari ini saya tidak sedap duduk kerana jiwa ini terlalu teruja untuk berkongsikan kepada anda  mouse terkini di pasaran iaitu Torq X10 yang sememangnya direkacipta khas untuk gamerz.!



Sekali imbas, saya tidak menyangka ia mempunyai permukaan karbon fiber yang mana penutup atasnya boleh dibuka dengan mudah. Kenapa saya kata mudah? penutup atasnya melekat kepada badan mouse hanya dengan magnet!. Dengan ini, proses pembersihan  dan penukaran komponen yang rosak mudah dilakukan. 



Ia mempunya pengesan laser yang mempuyai kualiti hebat iaitu 8200 DPI dengan 1000Hz rate .Ia juga boleh diprogramkan sebanyak 9 jenis arahan pada 9 butang pada mouse tersebut. Lampu RGB yang boleh dikonfigurasi, kabel usb sepanjang 6 kaki yang dililitkan bersama lapisan perak untuk ketahanan, sistem kawalan berat, pemegang yang selesa dan yang paling unik ialah ia mempunyai storan memory 512KB untuk set profil berlainan.




Mouse ini bakal dilancarkan di USA terlebih dahulu kemudian akan tiba ke Malaysia tidak lama kemudian. Pastikan anda mempunyai koleksi mouse ini!

No comments:

Post a Comment