Friday, October 26, 2012

Makan Petang Bersama Kawan Baik Aku....Alhamdulillah kenyang :P

Agak kelakar sebenarnya bila aku hendak mula menaik berkenaan hal ni. Petang tu aku ngan rakan baik aku, Shah, tak tau nak buat apa. Tiba-tiba kitaorg rasa macam kelaparan lak. So aku cadangkan kita lepak kat mana-mana kedai yang melalui jalan balik kerumah masing-masing. So kitaorg lepak kat Restoran Kaseh( silap eja ni kot hehe). Bila nak order jer, tiba-tiba shah bagi idea yang agak bernas, "Apa kata kita order makanan berlauk, ikan tiga rasa ker? amacam amir?". Aku pasal makan nih tak berkira sangat. So kitaorg order makanan yang agak banyak dan meyelerakan. Kenyang sangat time tuh hahaha. Its a good day to eat. Pasni mungkin ada lagi . JOM MAKAN!