Thursday, October 18, 2012

Jumpa awek Cute, takut tegur. :P

Assalamualaikum kepada rakan-rakan blogger sekalian. aku mempunyai masalah dalam life aku selama ini. Hish!.. what is about women make us man going nuts?. Aku betul-betul tak faham. setiap kali aku duduk atau lepak dimana-mana , pasti ada kelibat awek yang cute di depan aku. seperti time sekarang ini. Actually, aku dalam perjalanan pulang daripada office, aku balik lewat sikit harini. Tiba-tiba, hujan lak turun entah datang darimana( Panah lak jiwa ni). so aku lepak makan kat kedai mamak Alali. Mamak!..Mamak!, aku jerit. Aku order sepinggan nasi patayya( Lor kantoi malam ni, ingat nak diet nasi huhu) dan segelas teh ais. Pergh! layan makan panas time hujan, is like heaven :). Tiaba-tiba, datang pula 3 kelibat awek bertudung duduk didepan aku. Mata aku teruk melirik pada awek yang bertudung pink. Pink Beb!..my lucky colour. so aku pandang pada matanya ( dah macam stocker lak), and dia berlagak sombong lak tetiba bila perasan anak mata aku yang comel ni melihat dia. Mcm biasa, aku faham, time2 macam ni kaum hawa memang suka jual mahal. sekali lagi aku melirik mata kearah awek tu, terus teleng dia ke kanan dan kekiri. serba salah kot. lepas tu....lepas tu......aih!, aku tak buat apa-apa untuk menegur awek didepan aku ni. aku segan dengan kawan-kawannya. Tiada apa lagi aku buat selepas itu. Hanya aku menggerakkan jari-jemari aku menaip blog ini. Kenapa la aku takut sangat nak tegur?. My friends ada kata, kasi redah jer. Kena tak Kena itu belakang cerita. tapi jari jemari aku masih tidak berhenti untuk terus menaip warkah ini. aku rasa mcm nak tembak jer kepala aku sekarang ni. Macam mana la aku nak temui pasangan aku dan mendirikan tinag seri ker, tiang jambatan MRR2 ker, tiang masjid ker mahupun tiang garaj kereta.. Blur aku memikirkan masalah ni. So aku berhenti menaip dahulu. aku pikirkan langkah seterusnya and maybe aku tegur...just maybe. wish me luck !

No comments:

Post a Comment