Tuesday, October 2, 2012

Nak mula Projek "Jalan-Jalan Try Makan"..great to do something :)

hai, sejak akhir-akhirni aku merasakan macam aku banyak membuang masa. Just lepak "membungkang" di rumah and kacau awek-awek di Hp mahupun internet( tak dilayan :( padan muka aku). So aku berazam untuk buat aktiviti yang aku minat. setelah lama "bertafakur" aku ingat nak try melawat restoran masakan di kawasan Kuala Lumpur and berikan pendapat aku. Actually mmg ramai dah buat, but its only an excuse for me to do something i like. So perancangan aku minggu ni aku nak ke  Le Midi

Ia terletak di  3/f at BSC, Le Midi menyediakan pemandangan KL dan masakan bercorak Mediterranean cuisine dari Italy, Spain dan France.

Sekarang ia menyediakan promosi seperti berikut:


Can't wait to try............

                  Bon Appétit


No comments:

Post a Comment