Tuesday, January 15, 2013

I'AM BACK...WITH MUCH MORE LOVE AND LESS HORNY ;)


Assalamualaikum kengkawan PetikTetikus diluar sana. Hope U'all doing good and well. Pergh! aku bersyukur kerana aku sudah berjaya "menyetelkan" peperiksaan aku di UTM tercinta. Pelbagai ranjaui dan duri aku redahi ,akhirnya kodial madu dan sirap dapat aku rasai jua. Cuma tengah berdebar menunggu result jer. DUP...DAP..DUP..DAP.

Apapun Aku sudah boleh bermula untuk aktif semula sebagai Blogger yang memberi khidmat masyarakat kepada rakan PetikTetikus diluar saya. kasi tepu2 sikit  hahaha.. Tidak salah untuk aku mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU!....Sejujurnya aku rindu untuk berkongi reserch dengan korang semua. My finger is typing without i started thinking. hehe jari aku sudah mula memasukkan gear 5, full throttle!!


 So hope korang mendapat faedah dari maklumat yang bakal aku kongsikan. Aku juga bersedia menerima pandangan dari korang semua untuk menambah baik perkhidmatan PetikTetikus dimasa yang akan datang.

Enjoy!!!
P/S : The Crazy Bold Guy Is Here :)

No comments:

Post a Comment