Sunday, June 27, 2010

Gelabah Jumpa Awek Cun.......


Semalaman penulis termenung melihat dinding langit. Bukan melihat cicak yang sedang hangat mengawan, tetapi memikirkan masalah aku bila berhadapan wanita yang "HOT". Persoalan yang timbul disini kenapalah tuhan mencipta wanita yang cantik ini bukan untuk disatukan bersama aku. Hairan kerana apabila aku bertanya kepada rakan-rakanku addakah aku berpeluang untuk mengorat awek itu?. Diorang bantai gelak sakan,Hampeh betul. Salah seorang rakan ku menjelaskan dah menjadi hukum alam yang mana awek cun untuk pakwe hansem, awek kaya dengan pakwe kaya, hukum alam ni tak boleh diubah, kalau tak kiamatlah dunia...Ah!! aku tak percaya, kerana buakan aku tak pernah terserempak pasangan yang "janggal" di mana aweknya lawa giler, leh la bagi 10 markah, tapi balak dia gemuk dalam markah antara 2-3 markah. Hah! aku sergah mamber aku dengan alasan yang ku berikan tadi. Seorang rakanku mencelah mengatakan"amir,amir si balak tu mesti orang kaya tau,tah-tah bos diaker anak datuk ker, apala ko ni". Tersentak aku mendengar alasan dia. Betul jugak katanya. Seorang lagi memberi pendapat, "Tapikan mir, kalau ko la dapat susun ayat power, mungkin leh la!".timbul sedikit semangat dalam diriku. Tapi mungkin ker ayat manis dapat membantu. Bukan semua wanita bodoh dan dungu untuk cair hanya kerana kata-kata. Aku kembali pening kepala......aku dah menganggap wanita dah jadi macam Makhluk asing dari plenet jupiter!!!!!

4 comments:

  1. salam.. wahai bro yg dah lama kt x jumpa.. since ko acpt aku dlm fb aku slalu bc ko nye blog ni.. he.. tp hr ni aku terasa nak bg pendapat skt pasal benda ni.. pada aku klu kt nak cr yang cantik and org kata near to perfect agak la ssh ngn keadaan skrg. tp ada beberape petua yg aku rasa sesuai klu itu yg ko nak.. tp ingat nak menjaga awek yg cantik ni ko terpaksa tahan dr segi cemburu n kewangan.. selagi ko x prepare benda 2 slagi 2 lah mmg ssh nak stay ngan awek 2 slama mgkin.. he.. ada brani bro?

    ReplyDelete
  2. Penulis berani meneriam cabaran saudara, yep memang mendapat awek yang cantik akan menyebabkan masalah lain timbul,ya saya tidak mempertikaikannya, tetapi inilah cabaran dan dugaan yang saya ingin hadapi. Tetai sekiranya jodoh telah ditentukan,apa boleh buatkan?hehe thanks

    ReplyDelete
  3. he... first bro ko nak mmg jadi seorg yg sgt2 peramah.. ko bleh main tegur ja ma.. c d condition mcm na la.. bebual la dl.. so klu dia dah k nak bebual then ajak lepak g minum ka pa ka bla2 la.. klu dia x nak x pa la.. say la ko jumpa dia kat kdai ka pape ka bli kan sumthg untk dia.. x pe lu yg mahal or xclusve sgt.. just untuk trk perhatian ja.. b ramah n x segan untk mintak no hpn dia.. so untk mtk no phn rasa nya x la lm mkn dlm 1 jam la.. dpn ngn cr PR kt ngan dia.. insyaalah dlm 1 week bro akan dapat ajak dia kuar mkn or g jalan2. klu dlm 2 to 3 week bleh dah dpt jd gf bro klu dia solo la.. tp klu dh ada bf ada lm skt la nak ambik ms. tp if bro rajin spend msa n money i guaranty he will choose u.. he..

    ReplyDelete
  4. haha so i will wait this friday to make my move.......heheh..yang penting comfident level aku kena up skit

    ReplyDelete