Sunday, June 27, 2010

Gelabah Jumpa Awek Cun.......


Semalaman penulis termenung melihat dinding langit. Bukan melihat cicak yang sedang hangat mengawan, tetapi memikirkan masalah aku bila berhadapan wanita yang "HOT". Persoalan yang timbul disini kenapalah tuhan mencipta wanita yang cantik ini bukan untuk disatukan bersama aku. Hairan kerana apabila aku bertanya kepada rakan-rakanku addakah aku berpeluang untuk mengorat awek itu?. Diorang bantai gelak sakan,Hampeh betul. Salah seorang rakan ku menjelaskan dah menjadi hukum alam yang mana awek cun untuk pakwe hansem, awek kaya dengan pakwe kaya, hukum alam ni tak boleh diubah, kalau tak kiamatlah dunia...Ah!! aku tak percaya, kerana buakan aku tak pernah terserempak pasangan yang "janggal" di mana aweknya lawa giler, leh la bagi 10 markah, tapi balak dia gemuk dalam markah antara 2-3 markah. Hah! aku sergah mamber aku dengan alasan yang ku berikan tadi. Seorang rakanku mencelah mengatakan"amir,amir si balak tu mesti orang kaya tau,tah-tah bos diaker anak datuk ker, apala ko ni". Tersentak aku mendengar alasan dia. Betul jugak katanya. Seorang lagi memberi pendapat, "Tapikan mir, kalau ko la dapat susun ayat power, mungkin leh la!".timbul sedikit semangat dalam diriku. Tapi mungkin ker ayat manis dapat membantu. Bukan semua wanita bodoh dan dungu untuk cair hanya kerana kata-kata. Aku kembali pening kepala......aku dah menganggap wanita dah jadi macam Makhluk asing dari plenet jupiter!!!!!